Com procedim en una inspecció?

El termini per a la tramitació d'una llicència d'obres es pot reduir substancialment.

La nostra intervenció com a ECUV es troba regulada en un procediment del nostre sistema de qualitat, implantat d'acord amb la norma ISO/IEC 17020:2012 d'Avaluació de la conformitat. Requisits per al funcionament de diferents tipus d'organismes que realitzen la inspecció i actualment en procés de certificació per l'Entidad Nacional de Acreditación ENAC.

En síntesi, el procediment de control extern és el següent:

Sol·licitud

El Client sol·licitarà el certificat ECUV a través d'aquest formulari disponible en web, per correu electrònic a control@vistiplau.cat.

Estudi de la sol·licitud i pressupost

Una vegada comprovada la compatibilitat de la sol·licitud, enviarem al client un pressupost i proposta contractual, d'acord amb les nostres tarifes de preus.

Acceptació per part del client

L'acceptació del pressupost es formalitzarà mitjançant la signatura del contracte i el pagament a compte previst.

Designació d'interlocutors i canal de comunicació

L'Entitat comunicarà al Client l'obertura d'un canal de comunicació, el qual servirà de plataforma formal de notificació i intercanvi entre el Client i l'Entitat.

Així mateix, Client i Entitat determinaran formalment els interlocutors respectius, de cara al desenvolupament tècnic dels treballs de control.

Documentació tècnica requerida

L'Entitat comunicarà al Client la documentació tècnica requerida i els informes previs sectorials que siguen d'aplicació, que el Client sol·licitarà o delegarà la sol·licitud en l'Entitat.

Estudi i acceptació de les dades de partida

Una vegada aportada la documentació tècnica, l'Entitat verificarà si està completa i és coherent i ho notificarà al Client. A partir d'aquest moment, l'Entitat iniciarà pròpiament els treballs de control extern.

Desenvolupament del control extern

El tècnic avaluador, durant el procés d'inspecció, podrà sol·licitar aclariments o informació complementària a l'interlocutor tècnic designat i a través del canal de comunicació convingut, amb l'objectiu d'agilitzar al màxim el procés.

Emissió de l'informe tècnic i del certificat

Si el resultat de la inspecció és favorable, l'Entitat emetrà el corresponent i informe i certificat, el qual servirà al Client en la presentació de sol·licitud de llicència d'obres o en la tramitació de declaració responsable.